Årsmøte!

Kjære alle forskerlinjestudenter!

Årets Eureka!-styre har gleden av å invitere til årsmøte.
landsmøte vil i år bli holdt i Støy på Kvarteret 6. februar fra klokken 18:00.
Vi vil innlede kvelden med foredrag fra selveste Kamal Mustafa. Han er professor på Institutt for klinisk odontologi og er kjent for å ha gjort Bergen verdensledende på dyrking av menneskebein.

Etter foredrag har vi en pause hvor det serveres pizza, og deretter begynner selve årsmøtet.

På møtet vil vi gå gjennom årsrapporten, godkjenne regnskap og budsjett. Det skal velges nytt styre til Eureka! og ny tillitsvalgt for forskerlinjen.

Du vil finne vervene under, så dersom du har noen spørsmål angående de ulike vervene, ta gjerne kontakt med oss!

Formell innkalling til årsmøtet finner du her.

Arrangement på Facebook her.

***
Leder: Mette Nilsen
Nestleder: Martha Rolland Jacobsen
Sekretær: Jian Hao Liu
Økonomiansvarlig: Linda Zi Yan Xu
Faglig Ansvarlig: Christiane Helgestad Gjerde
Sosialt Ansvarlig: Benedicte Sjo Tislevoll
Rekrutterings ansvarlig: Hanne Borge
Styremedlem 1: Umael Khan
Styremedlem 2: Tony Elvegaard

Det ene styremedlemmet vil, dersom vedtatt på årsmøtet, bli omgjort til IT/PR ansvarlig.

***
Tillitsvalgte: Årets tillitsvalgte er Torstein Frugård Habiger og Christiane Helgestad Gjerde. Christiane har nå vært tillitsvalgt i to år og trer dermed av. Dette vervet er veldig viktig, da det er det eneste bindeleddet mellom forskerlinjeadministrasjonen og studentene.